MAETH

Hurt - Johnny Cash

Erix:

(originally by Nine Inch Nails)

I hurt myself today 今天我伤了自己
To see if I still feel 只为确认仍然能够感知
I focus on the pain 集中精力感受那疼痛
The only thing that's real 痛苦是唯一的真实
The needle tears a hole 细针戳破孔洞
The old familiar sting 带来熟悉的刺痛
Try to kill it all away 我试着驱逐回忆
But I remember everything 但一切仍旧铭刻于心

What have I become 我成为了怎样的人
My sweetest friend 我最亲爱的朋友
Everyone I know  每一个熟悉的身影
Goes away in the end 最终都会离我而去
And you could have it all 你可以拿走我的所有
My empire of dirt 我肮脏灰土铸成的王国
I will let you down 我会令你失望
I will make you hurt 我会让你受伤

I wear this crown of thorns 我头戴荆棘制成的皇冠
Upon my liar's chair 就坐于谎言的宝座
Full of broken thoughts 脑海中全是破碎的想法
I cannot repair 再也无法修复
Beneath the stains of time 在时间的污迹之下
The feelings disappear 一切感官全部消失
You are someone else 你已经焕然一新
I am still right here 而我仍然被禁锢于此

What have I become 我成为了怎样的人
My sweetest friend 我最亲爱的朋友
Everyone I know 每一个熟悉的身影
Goes away in the end 最终都会离我而去
And you could have it all 你可以拿走我的所有
My empire of dirt 我肮脏灰土铸成的王国
I will let you down 我会令你失望
I will make you hurt 我会让你受伤

If I could start again 若有机会重头再来
A million miles away 我会远走亿万英里
I would keep myself 让自己远离污秽
I would find a way 我会找到出路


评论

热度(17)