MAETH

The Fly - Dave Matthews

约书亚的片尾曲,也是我最喜欢的曲子之一,我的音符只有你能理解,你是我爱的人,也是唯一爱我的人,他们不爱我,现在也没有任何人爱他们了

When I pull the wings off of the fly 

当我将翅膀从苍蝇身上撕扯下来时
The fly never wonders why I did it 

苍蝇从不质疑我为何这样做
When I pull the wings off of the fly

当我将翅膀从苍蝇身上撕扯下来时
The fly never wonders why I did

苍蝇从不质疑我为何这样做
You know they didn't ever 

你知道的
Have to love me 

其实他们无须一定爱我
No, no, no 

不用啊不用
  
And no one ever will ever 

而如今
Love them now 

已经没有人会爱他们了
Oh, oh, but they 

哦哦然而
They always wanted somehow 

他们却不知为何
To save me

 总是想要拯救我
Why, oh, why 

为什么呢为什么
For pit's sake, they should've saved themselves 

天可怜见他们应该先好好挽救自己
Oh, oh, but you 

哦哦但是
  
You always said I never missed a note 

你总是说我从不错失一个音符
I only ever wanted to be with you 

我其实只想与你在一起
  
I only wanted someone to play 

我只是想找个人一起玩
Play, play, play 

玩啊玩啊玩
When I pull the wings off the fly

当我将翅膀从苍蝇身上撕扯下来时
The fly never wonders why

苍蝇从不质疑我为何这样做
You know they never really ever had to love me

 你知道的他们其实无须一定爱我
No, no, no

 不用啊不用
  
But no one will ever love them now

而如今已经没有人会爱他们了
Oh, oh, but they

哦哦然而
They always thought that somehow they could save me他们却不知为何总是想要拯救我
But why oh why为什么呢为什么
For pity's sake me, they should've saved themselves天可怜见他们应该先好好挽救自己
but you 但是你
you always said I never missed a note

你总是说我从不错失一个音符
and nobody ever knew me like you do, you do

 没有人像你这么能够了解我啊
  
You always said it's gonna be ok, ok 

你总是说一切都会好的
I only ever really wanted to be with you 

我其实只想与你在一起
I only wanted someone to play, play, play, play

 我只是想找个人一起玩
When I pull the wings off of the fly 

当我将翅膀从苍蝇身上撕扯下来时
The fly never wonders why I did it 

苍蝇从不质疑我为何这样做

 


评论