MAETH

Spanish Sahara - Foals

梦中葬礼:

依旧是奇异人生里的,不过是片尾了……

在这首歌中Max参加了Chloe的葬礼,最终蓝色的蝴蝶飞过……

——————————————

So I walked into the haze
我走进迷雾
And a million dirty ways
成千上万泥泞的道路通向远方
Now I see you lying there
当你躺在这儿
Like a lie low losing air, air
像呼吸逐渐平稳的将死之人
Black rocks and shoreline sand
黑色的岩石以及海岸线的沙滩
Still that summer I cannot bare
现在还是那个厌恶至极的夏天
And I wipe the sand of my arms
我轻轻掸走手臂上的沙砾
The Spanish Sahara, the place that you'd wanna
就是这个西撒哈拉,就是这里
Leave the horror here
你想离开这个人间地狱
Forget the horror here
忘掉这里的一切是非
Forget the horror here
忘掉这里的一切是非
Leave it all down here
把它们都埋葬在这里
It's future rust and then it's future dust
慢慢腐烂生锈直至随风而逝
Forget the horror here
忘掉这里的一切是非
Forget the horror here
忘掉这里的一切是非
Leave it all down here
把它们都埋葬在这里
It's future rust and then it's future dust
慢慢腐烂生锈直至随风而逝
Now the waves they drag you down
一个激浪打过来
Carry you to broken ground
你猝不及防倒在地上
Though I find you in the sand
索性就势蜷缩在沙堆里
Wipe you clean with dirty hands
想用手擦干净,没想到越擦越脏
So goddamn this boiling space
你看啊,就是这个让人唾弃的不毛之地
The Spanish Sahara, the place that you'd wanna
就是这个西撒哈拉,就是这里
Leave the horror here
你想离开这个人间地狱
Forget the horror here
忘掉这里的一切是非
Forget the horror here
忘掉这里的一切是非
Leave it all down here
把它们都埋葬在这里
It's future rust and then it's future dust
慢慢腐烂生锈直至随风而逝
I'm the fury in your head
我就是你在脑中激起千层波澜的狂暴
I'm the fury in your bed
我就是你在床上战斗即将喷射的怒吼
I'm the ghost in the back of your head
我就是躲在你背后的厉鬼
'Cause I am
因为我就是啊
I'm the fury in your head
我就是你在脑中激起千层波澜的狂暴!
I'm the fury in your bed
我就是你在床上战斗即将喷射的怒吼!
I'm the ghost in the back of your head
我就是躲在你背后的厉鬼!
'Cause I am
因为我就是啊
I'm the fury in your head
我就是你在脑中激起千层波澜的狂暴!
I'm the fury in your bed
我就是你在床上战斗即将喷射的怒吼!
I'm the ghost in the back of your head
我就是躲在你背后的厉鬼!
'Cause I am
因为我就是啊
Forget the horror here
忘掉这个鬼地方吧
Forget the horror here
忘掉这个鬼地方吧!
Leave it all down here
把它们都扔在这里
It's future rust and it's future dust
让它们自生自灭
I'm the fury in your head
我就是你在脑中激起千层波澜的狂暴!
I'm the fury in your bed
我就是你在床上战斗即将喷射的怒吼!
I'm the ghost in the back of your head
我就是躲在你背后的厉鬼!
'Cause I am
因为我就是啊
I'm the fury in your head
我就是你在脑中激起千层波澜的狂暴!
I'm the fury in your bed
我就是你在床上战斗即将喷射的怒吼!
I'm the ghost in the back of your head
我就是躲在你背后的厉鬼!
'Cause I am
因为我就是啊
I'm the fury in your head
我就是你在脑中激起千层波澜的狂暴!
I'm the fury in your bed
我就是你在床上战斗即将喷射的怒吼!
I'm the ghost in the back of your head
我就是躲在你背后的厉鬼!
'Cause I am
对,怎么了,我就是这样啊!

评论

热度(8)